Friday, January 14, 2011 | By: Theye

~SAYA punya KAMU~

15 januari 2011
01:02
meja study

alahai DIA..
sering menggangu fikiran. walau SAYA punyai KAMU, namun, jujurnya, DIA yang lebih SAYA rindu. bukan tidak redha atas takdir-NYA, tetapi, hati ini, belum lagi mahu melepaskan DIA..

acapkali, pabila berjaya melupakan DIA, DIA datang kembali, mengenang segala cita-cita dan harapan yang pernah ditaburkan. bila terlihat semirip DIA, perasaan cemburu bertandang tanpa dirai.

SAYA tinggal sendirian memujuk hati, melupakan DIA, SAYA punya KAMU yang sudi menerima SAYA seadanya. SAYA punya kamu yang harus diberi perhatian.



DIA..
tolonglah pergi..
kisah kita telah berakhir
tiada yang bersalah di sini

DIA hanyalah cita-cita yang xkesampaian
bukan menaburkan janji-janji palsu
tetapi SAYA yang tidak mampu menyangi DIA
DIA..
SAYA dah cukup bersedia untuk melihat DIA pergi



SAYA punya KAMU
KAMU adalah realiti
bukan fantasi

KAMU..
SAYA akan cuba untuk tidak mengabaikan KAMU
KAMULAH cita-cita SAYA yang SAYA cari selama ini
pencarian saya telah berakhir
SAYA bahagia kini...
kerana

~SAYA punya KAMU~


10 orang yang turut berfikir:

Engku Sofea said...

wah puitis gak faz neyh kan!

Theye said...

hehehehe jgn wat lawaklah sofea!!!!
ni eks tade rkerja lah nih..
hik3

Nadhirah said...

DIA~kan kakak dah jadi DIA,ala....jeles ye dengan stetoskop kakak...nanti kakak buatkan white coat utk ana satu ye.
KAMU~ha,nanti jadi org penting kepada DIA jugak sbb DIA ni perlu MAKAN!!
kan nak bagi kakak yg jadi DIA ni gemok...nanti asyik makan megi je.

Theye said...

haaa nnti biler dh jadi dia tuh..
jgn luper mkn tau!!!
even bz mcm mn pon!!!
tau2!!!

Leethiyum said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Theye said...

klu xsedap pn kena mkn!!!

Nadhirah said...

bby kan tecik lagi...memang la buat xsyedap....hik3

Theye said...

ala sedap xnak wat tau!

Nadhirah said...

alalala...xsyedap pun abish jugak kakak matan.......

Theye said...

ala..kakak mmg suker nak makan!!!