Sunday, April 24, 2011 | By: Theye

Teka-Teki..

A:oit!
konsentrasi terhadap microb yang selama ini menjadi 'bedtime story' terjejas...
bahunya ditepuk lembut..
B: ohhh!!diriku memang DICIPTAKAN untuk menerima kejutan dari kau!!
A: okayy....hotnyer...aku gurau jer..dah meh aku nak tolong kau tenang2 sikit..kita main TEKA-TEKI nak??
B: disebabkan kaulah kawan dunia aku nih.. okay aku spendlah sikit masa KHAS untuk kau!!

A: bila waktu hibernate student bermula?
B: owh manusia pon ada ek waktu hibernate? bila musim hujan?
jawapan: study week..kalau boleh 24 jam nak tido..nak qada' balik tiap2 pagi yang kena bangun awal pegi kelas

A: bila masa yer saat pensyarah paling diingati?
B: bila...eemmm bila saat result keluar?
jawapan: saat study week..pelajar2 berpusu nak pau soalan exam

A:bila saat hidup jadi xtentu arah, makan xbetul, jadual tido berantakan?
B: saat putus cinta???
jawapan: saat study week yang time tu baru nak cover semua subjek 1thn

A: bila saat kawan boleh jadi lawan, lawan boleh jadi kawan?
B: saat berebut girlfriend or boyfreind?
jawapan: saat study week. masing2 mencari jalan untuk dapatkan jawapan bagi assigment dan report yang perlu disiapkan sebelum exam

A: bila waktu TUHAN ditinggalkan dan dicari???
B: eemmm asal killer soalan kau nih??? eemm jawapan kau bagi semua study week..so..kali ni mesti study week gak kan jawapannya
jawapan: saat exam! waktu itu jer jalan terakhir yang tinggal. moga2 Allah membantu dalam exam dan segala ingatan tidak ditarik oleh TUHAN....

A: haa aku tgk kau pon dah xtension tuh..so..boleh rasanya aku angkat kaki nih..
(mission accomplished)
B: erk????


0 orang yang turut berfikir: